تیکه دار وعاشقانه
welcome my friends
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید....من اسمم زهراس به کمک دوستم نسیم این وبلاگو برای ادمای مث خودمون ...اونایی که غمگیننو خودشونو شاد جلوه میدن ساختیم... لذت ببرید ... راستی سعی کنید شاد باشید .... این وبلاگ برای همینه اگه دوست داشتید به پیجم توی اینستاهم سربزنید:zahra-1083

پيوندها
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان welcome my friends و آدرس znforever.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 2180
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
zahra-je

آرشيو وبلاگ
بهمن 1394
آبان 1394


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : zahra-je

اخم

من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم

 

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی

 

باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه “عکس” شدند !

 

یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی …

 

دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …
ولی محبت خیانت میاره !

 

اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست …
تاوان با تو بودنه !

 

مشترکم بودی که در دسترس نبودی !
خاموشت کردم تا ابد …

 

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود

 

هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !

 

آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !



نظرات شما عزیزان:

mehrshad
ساعت20:45---7 دی 1394
خوفه قشنگ بودن
آورین
پاسخ:فدایی داری ممنون


شیطون بلا
ساعت16:45---7 دی 1394
عجب وبلاگ توپی
پاسخ:فدایی داری نوکرتم


آنیتا
ساعت16:17---7 دی 1394
چطوری یا نه؟
پاسخ: خوبم تو چطوری؟ خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: